sábado, octubre 07, 2006

een goede start

Cuenca - 2° zuiderbreedte, 79° westerlengte, 2550m boven de zeespiegel

Binnenkort vertrek ik terug naar Ecuador. Ik weet wel nog niet precies wanneer (volgende week? de week daarna?), maar het zal in ieder geval heel snel gaan, die laatste daagjes...

Om het contact met het 'thuisfront' wat beter te onderhouden (vergeleken met de voorbije jaren met lange mail en messenger-stiltes), leek het me fijn om eindelijk eens werk te maken van een weblog. Hoeraaaa! Hier is ie dan.

En nu zo vaak mogelijk wat nieuws schrijven. Een goede start is al half gewonnen, he? Ik kijk uit naar jullie reacties!

Dikke kus,
Carolien

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hoera, een blog.

Karen dijo...

Goed voornemen Carolien!!
Aan mij heb je in ieder geval een vaste klant om je spannende avonturen te volgen via je blog!!
Dikke kus
Karen