sábado, octubre 14, 2006

uitgewaaid

Nu ik nog steeds in België mijn tijd verdoe, uitkijkend naar het startschot om contract, visum, reis,... te regelen, vind ik het wel absoluut super dat ik ook nog eens een optreden van Buurman kan meepikken. Deze keer in het CC in Blankenberge, zowaar 'op den dijk'!

De trip naar onze Belgische kust begon in Leuven, met het volproppen van broer Koen zijn spiksplinternieuwe auto (hier even reclame maken) : een gitaarversterker, een contrabas, een basversterker, een elektrische piano, een gitaar, nog een gitaar, nog een gitaarversterker, een pianostatief, een pianostoel, een kabelkist, én plaats voor drie personen! Als ik dan tegen Koen zeg "dat gaat nooooit", dan puzzelt hij natuurlijk net zo lang tot alles er juistekes inpast...

Voor het optreden nog even tijd gemaakt om met Harry-geleidehond Kazan op het strand uit te waaien, heerlijk! En ook na het fijne optreden met een nogal mak West-Vlaams publiek (of zou dat aan de gemiddelde leeftijd gelegen hebben?), het meepikken van een affiche voor het 'Buurman-walhalla', en het smokkelen van bier uit de backstage-frigo... nog even met Buurman en fanclub naar het strand. Een zachte herfstnacht, lichtjes in de verte en het ruisen van de zee, zaaalig toch?

1 comentario:

Anónimo dijo...

Koen weet waarom hij een Skoda gekocht heeft. Ik ook.
Ik steek er twee kinderkoetsen, twee kinderstoeltjes, zes valiezen, twee Delhaizebakken, strandspullen, speelgoed, kinderbedje, twee autostoeltjes, twee kinderen en twee volwassenen in. Zonder de zetels plat te leggen en met het koffergordijn toegetrokken!
Gaat Koen muziek spelen of is hij iets anders van plan?