lunes, diciembre 11, 2006

kort

Na 26 uur reizen ben ik goed en wel over de plas geraakt: fijne weerziens thuis en op het werk, buiten adem na twintig treden want niet meer gewoon aan de hoogte, lekkere koffie gedronken (mét belgische chocolade), alweer een eerste ecuadoriaanse voetbalmatch gezien, af en toe een beetje sukkelen met mijn spaans, veel te vroeg wakker worden want nog niet gewoon aan het ecuadoriaanse uur en met een wazig hoofd mijn eerste vergadering doorstaan.
Maar al bij al voelt het eigenlijk een beetje als thuiskomen. Af en toe lijkt het alsof ik nooit ben weggeweest...

3 comentarios:

Anónimo dijo...

dag carolien!
goed dat je heelhuids 'thuis' bent aangekomen.
je weblog vind ik super, bijna professioneel zelfs.
gaat er veel veranderen in ecuador met de nieuwe president?
veel liefs
lieve

Anónimo dijo...

Over nieuwe presidenten gesproken.
Heb ontdekt dat Anne Malherbe, de Ecuadoriaanse presidentsvrouw, de zus is van Michel Malherbe. En da's dan weer de woordvoerder van 'ons' koninklijk paleis. Niet dat dat zo belangrijk is.
Carolien, veel plezier daar! tot binnenkort

Carolien Tote dijo...

Is dat een wild gerucht, An??
Als er iets spectaculairs gebeurt nu we een nieuwe president hebben, laat ik zeker iets weten!