jueves, marzo 29, 2007

druk

Het is druk, de laatste dagen dat ik hier aan het werk ben! Data organiseren en DVD's schrijven om informatie mee naar België te nemen, de laatste dingen afwerken, én bovendien kregen we het DGOS op bezoek: gisteren een lange dag met veldbezoeken en babbels.

Trouwens geen vrees voor een zwart gat na mij laatste werkdag morgen: zondagavond landt mama met vrienden Guy en Godelieve in de nieuwe luchthaven van Guayaquil. We komen eerst twee daagjes naar Cuenca, dan reizen we twee dagen over de 'Avenida de los volcanes' en na een paar daagjes Quito doen we een vijfdaagse cruise naar de Galápagos-eilanden! Ik hoop dat het een mooie afsluiter wordt, voor ik mijn Ecuadoriaanse tweede thuis achter me laat op 21 april...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

En wat gebeurt er na 21 april met deze blog ?

Anónimo dijo...

Moet ik na 21 april mijn onzin weer mondeling kwijt?? Is het dat wat je wil??
Bezint eer je begint!